belphegor-aspida
Doriți să reacționați la acest mesaj? Creați un cont în câteva clickuri sau conectați-vă pentru a continua.

Drumul Babelor (şi al moşilor)

2 participanți

In jos

Drumul Babelor (şi al moşilor) Empty Drumul Babelor (şi al moşilor)

Mesaj Scris de gorro Mier Apr 06, 2011 3:22 am

De două zile, nişte ziarişti care se vor băgaţi în seamă cu orice preţ, ţin să-mi zgârie retina cu ale lor năzbâtii jurnalistice.
Desigur, singurul motiv care i-a determinat în a pune-n literă atare „investigaţii”, este desigur faptul că iniţiatorul proiectului este guvernul. Dacă era Antonescu (lucru de neimaginat datorită apetenţei sale binecunoscute faţă de factorul muncă), lăudătorii de servici l-ar fi urcat pe un piedestal de aur.
Dimpreună cu nenumărate ONG-uri, toţi se dau de ceasul morţii, privind disperaţi cum chipurile, s-ar distruge ecosistemul împricinat.
Ce e mai interesant, este că analiştii noştri privesc problema punându-şi ochelarii de cal din dotare. Pe cei 16 km încriminaţi (neamenajaţi), au circulat în 2005, 1.277 de maşini, urmând ca până în 2030 cifra lor să se tripleze în condiţiile oferite de drumul asfaltat. Să le dau o noutate ecologiştilor? Oricum traficul s-ar fi triplat, dacă nu chiar, multiplicat de mai multe ori. Diferenţa ar putea fi aceea că pt plimbărica pe drumul respectiv ar fi percepută o taxă de acces. Taxă care să contribuie la amenajarea parcului, la conservarea sistemului şi la plata poliţiei parcului.
Cred ei că prin neamenajarea drumului se îndepărtează pericolul invadării perimetrului? Orice montaniard cât de cât antrenat poate parcurge cei 16 km în mai puţin de 5 ore. Şi o va face neautorizat şi fără să plătească taxă.
În America de Nord şi Canada, există rezervaţii care se întind pe mii de km ², împânzite de şosele care ar face autostrada soarelui de râs. Astfel de parcuri există în toată lumea, chiar şi în Europa, dar nimănui nu i-a trecut prin cap să interzică accesul turiştilor, ba dimpotrivă. Ele reprezintă o sursă substanţială şi constantă de venit pt administraţiile care le au în grijă. Acestea ar putea amenaja 1-2 locuri de campare prevăzute cu utilităţile necesare menţinerii curăţeniei. Ar putea înfiinţa poliţia parcului (un număr de 4-6 persoane ar fi arhisuficient pt cei 16 km), care poliţie să aibă printre abilităţi şi emiterea de amenzi pt recalcitranţi.
Este mai mult decât îngrijorător faptul că politicul s-a transformat într-un element care denaturează major toată gama de subiecte promovate de anumite publicaţii. Se caută cu orice preţ demonizarea actelor guvernului, chiar şi atunci când evidenţa este de partea lui. Asistăm la un fenomen menit să ne întristeze şi să ne îndepărteze de mass media. Şi nu din vina noastră.
gorro
gorro

Mesaje : 88
Reputatie : 1
Data de inscriere : 26/03/2011

Sus In jos

Drumul Babelor (şi al moşilor) Empty Re: Drumul Babelor (şi al moşilor)

Mesaj Scris de jerry Mar Apr 19, 2011 4:56 am

gorro a scris:De două zile, nişte ziarişti care se vor băgaţi în seamă cu orice preţ, ţin să-mi zgârie retina cu ale lor năzbâtii jurnalistice.
Desigur, singurul motiv care i-a determinat în a pune-n literă atare „investigaţii”, este desigur faptul că iniţiatorul proiectului este guvernul. Dacă era Antonescu (lucru de neimaginat datorită apetenţei sale binecunoscute faţă de factorul muncă), lăudătorii de servici l-ar fi urcat pe un piedestal de aur.
Dimpreună cu nenumărate ONG-uri, toţi se dau de ceasul morţii, privind disperaţi cum chipurile, s-ar distruge ecosistemul împricinat.
Ce e mai interesant, este că analiştii noştri privesc problema punându-şi ochelarii de cal din dotare. Pe cei 16 km încriminaţi (neamenajaţi), au circulat în 2005, 1.277 de maşini, urmând ca până în 2030 cifra lor să se tripleze în condiţiile oferite de drumul asfaltat. Să le dau o noutate ecologiştilor? Oricum traficul s-ar fi triplat, dacă nu chiar, multiplicat de mai multe ori. Diferenţa ar putea fi aceea că pt plimbărica pe drumul respectiv ar fi percepută o taxă de acces. Taxă care să contribuie la amenajarea parcului, la conservarea sistemului şi la plata poliţiei parcului.
Cred ei că prin neamenajarea drumului se îndepărtează pericolul invadării perimetrului? Orice montaniard cât de cât antrenat poate parcurge cei 16 km în mai puţin de 5 ore. Şi o va face neautorizat şi fără să plătească taxă.
În America de Nord şi Canada, există rezervaţii care se întind pe mii de km ², împânzite de şosele care ar face autostrada soarelui de râs. Astfel de parcuri există în toată lumea, chiar şi în Europa, dar nimănui nu i-a trecut prin cap să interzică accesul turiştilor, ba dimpotrivă. Ele reprezintă o sursă substanţială şi constantă de venit pt administraţiile care le au în grijă. Acestea ar putea amenaja 1-2 locuri de campare prevăzute cu utilităţile necesare menţinerii curăţeniei. Ar putea înfiinţa poliţia parcului (un număr de 4-6 persoane ar fi arhisuficient pt cei 16 km), care poliţie să aibă printre abilităţi şi emiterea de amenzi pt recalcitranţi.
Este mai mult decât îngrijorător faptul că politicul s-a transformat într-un element care denaturează major toată gama de subiecte promovate de anumite publicaţii. Se caută cu orice preţ demonizarea actelor guvernului, chiar şi atunci când evidenţa este de partea lui. Asistăm la un fenomen menit să ne întristeze şi să ne îndepărteze de mass media. Şi nu din vina noastră.


Eu am inteles de la stiri ca s-au construit cabane sau pensiuni in interiorul rezervatiei.

jerry

Mesaje : 3
Reputatie : 0
Data de inscriere : 18/04/2011
Varsta : 53

Sus In jos

Sus


 
Permisiunile acestui forum:
Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum